Шукати в цьому блозі

суботу, 29 квітня 2017 р.

Миті щастя. Мій перший постріл зі справжньої зброї....

Мій перший постріл зі справжньої зброї.... Незабутні враження!

Стільки років минуло, а я досі пам'ятаю ту важкість рушниці в руках (стріляв з коліна, бо ще малий був), запах збройного мастила, тепло прикладу, страх промазати, "гарматний" постріл, біль в плечі (як виявилося потім це була суміш картечі з вовчим дробом і посиленим зарядом).... і радість від того, що пенька немає разом з великою консервною банкою! Вцілив! А потім - відчуття гордості від влучного пострілу (в "десятку", як сказав брат) і захват від результатів пострілу - спереду банки суцільна діра, а на іншій стороні купа дірок! 

Вже немає на цьому світі мого двоюрідного брата, який робив з мене стрільця, вже немає цієї рушниці - порубала братова мама сокирою... і тітки (моєї хрещеної мами до того ж) немає, пішла у кращий світ поховавши перед тим чоловіка і трьох синів.... Людське життя коротке...

Та попри все, я досі пам'ятаю той сонячний день, коли я став стрільцем (так сказав брат!)....

Немає коментарів:

Дописати коментар

Цивілізаційна війна чи війна цивілізацій?

 https://civilizationwar5.blogspot.com/2022/09/blog-post.html Цивілізаційна війна чи війна цивілізацій? "Велич - не випадковість, а виб...